Yleiset sopimusehdot
Tekemällä tilauksen Bearel.fi-verkkokaupassa hyväksyt tämän sivun tilausehdot ja vahvistat, että antamasi tiedot ovat oikein.
Sopimusehdot (tilaus- ja toimitusehdot) koskevat osoitteessa www.bearel.fi tehtyjä verkkokauppaostoksia ja ovat voimassa 15.6.2016 alkaen.
Näitä sopimusehtoja sovelletaan Bearel Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.
Bearel Oy (y-tunnus 2755864-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja jälleenmyyjille.
Verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. 1.9.2024 alkaen arvonlisävero on 25,5 %. Kassalla näkyvä kokonaishinta sisältää verot ja mahdolliset alennukset. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotesivuilla on aina ilmoitettu tuotteen normaalihinta, mikäli tuote on sillä hetkellä alennuksessa.
Pyrimme olemaan mahdollisimman tarkkoja ja ilmoittamaan kaikki sivustolla näkyvät tiedot ja kuvat niin hyvin kuin mahdollista, saadaksesi mahdollisimman paljon totuudenmukaista tietoa tuotteesta ja sen saatavuudesta. Ilmoitathan meille, jos löydät puutteita verkkokaupassa.
Vaikka teemme parhaamme, kirjoitusvirheet ja epätarkkuudet ovat mahdollisia. Siksi pidätämme oikeuden korjata mahdollisia virheitä, epätarkkuuksia ja puutteita. Päivitämme myös sivuston tietoja ilman erillistä ilmoitusta. Bearel pidättää lisäksi oikeuden tilauksen peruuttamiseen tai muuttamiseen mahdollisten hinta- tai varastovirheiden vuoksi.
Kaikki kuvat ja tekstit sivustollamme ovat Bearel Oy:n, yhteistyökumppaneiden tai verkkokaupassa myytävien tuotemerkkien omaisuutta. Kuvien ja tietojen kopiointi tai käyttö kaupallisiin tarkoituksiin ilman Bearelin antamaa lupaa on kiellettyä. Jos lainaat sivustoltamme kuvia (esimerkiksi blogiisi) on se sallittua, kunhan muistat ilmoittaa kuvan ja/tai tekstin kohdalla ottaneesi sen verkkosivustoltamme. Lisääthän myös linkin kyseiseen tuotteeseen. Voit viitata kuvaamme seuraavasti: ”Kuva lainattu Bearel.fi -verkkokaupasta täältä (linkki kuvaan tai tektiin).”
Lue Bearelin tietosuojakäytännöstä täältä.
Asiakkaan on mahdollista tehdä tilaus osoitteessa www.bearel.fi. Ostosopimus syntyy, kun Bearel on vahvistanut asiakkaan tilauksen ja asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Joskus verkkokaupan automaattinen tilausvahvistus ei pääse perille asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin. Tällöin asiakas voi varmistaa, että tilaus on päässyt perille lähettämällä sähköpostia Bearelille (info@bearel.com). Bearel vahvistaa tilauksen onnistuneen vastaamalla viestiin.
Tärkein kriteeri, joka määrittää verkkokaupan hakutulosten esittämisjärjestyksen, on asiaankuuluvuus. Asiakas voi halutessaan suodattaa hakutulokset myös jonkin toisen kriteerin, kuten hinnan perusteella. Ulkoiset tahot, kuten tavarantoimittajat, eivät voi vaikuttaa tuotteiden esittämisjärjestykseen hakutuloksissa.
Arvostelut verkkokaupassamme ovat aitoja ja jokainen tuotearvostelu tarkastetaan henkilökuntamme toimesta ennen sen hyväksymistä. Pyrimme varmistamaan, että kaikki verkkokauppamme tuotearvostelut ovat aitoja ja asiakkaidemme kirjoittamia.
Kampanjat
Kaikki kampanjamme ovat voimassa rajoitetun ajan. Pidätämme oikeudet muuttaa kampanjan ehtoja. Tarjoukset, kampanjat ja edut ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää.
Jos olet tilannut tarjouskampanjan aikana, muttet ole esimerkiksi järjestelmävirheen takia saanut jotakin etua tai alennusta, se voidaan korjata sinulle jälkikäteen. Esimerkki: olet käyttänyt alekoodin, jolla saa ilmaisen toimituksen, mutta olet silti maksanut postikulut. Vastaavissa tilanteissa pyydämme ottamaan pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme info[at]bearel.com.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksamalla tilauksen Paytrailin kautta, hyväksyt Paytrail Oyj:n ehdot (y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä).
Maksuvaihtoehdot Paytrailin kautta:
Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector. Valitessasi tilauksen maksuvaihtoehdoksi Collector-laskun, saat tilaukselle korotonta maksuaikaa vähintään 14 vuorokauden ajan. Voit vastaanottaa tuotteet kotiin ja maksaa ne vasta muutaman viikon kuluttua. Collector lisää kaikille laskuille tällä hetkellä lisäkulun 2,95€/tilaus ja 3.8.2020 alkaen 3,80€/tilaus.
Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club ja JCB.
Mobiilimaksaminen: MobilePay.
Verkkokaupan toisena maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Checkout, jonka kautta voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Klarna-lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia!
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Toimitusehdot
Tarjoamme ilmaisen toimituksen Postin pakettiautomaattiin yli 50 €:n tilauksiin (ei koske Posti Kotipakettia). Huomioithan, että pidätämme oikeuden muutoksiin postitusten hinnoissa.
Postipaketti Postin noutopisteelle 4,90 €
Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Postin normaali toimitusaika on 1-2 arkipäivää. Saat tekstiviestin ja/tai sähköpostin, kun pakettisi on noudettavissa Postista. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen ja noutaa paketin 7 vuorokauden sisällä.
Postin pakettiautomaatti 4,90 €
Nouda tilauksesi Postin pakettiautomaatista. Normaali toimitusaika on 1-2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla lokerokoodin, jolla pääset noutamaan tilauksen automaatista. Voit valita haluamasi automaatin kassalla. Noudathan paketin 7 vuorokauden sisällä, ettei Posti ehdi palauttaa sitä meille takaisin.
Posti Kotipaketti 8,90 €
Posti toimittaa tilauksesi kotiinkuljetuksella suoraan kotiovelle tai jättää paketin asiakkaan luvalla oven taakse. Saat Postilta ennen toimitusta tekstiviestin, johon vastaamalla voit valita haluamasi toimituspäivän ja -ajankohdan. Mikäli et ole paikalla toimituksen aikaan, lähetti vie pakettisi lähimpään Postin noutopisteeseen. Ilmainen Kotipaketti-toimitus yli 100€ tilauksille.
Matkahuolto 4,90 €
Nouda tilauksesi Matkahuollon palvelupisteestä tai automaatista. Saat tekstiviestin ja/tai sähköpostin, kun pakettisi on noudettavissa.
Toimitamme tilauksesi myös seuraaviin maihin:
- Albania
- Andorra
- Belgia
- Bosnia ja Hertsegovina
- Bulgaria
- Espanja
- Hollanti
- Irlanti
- Islanti
- Italia
- Itävalta
- Kreikka
- Kroatia
- Latvia
- Liechtenstein
- Liettua
- Luxembourg
- Malta
- Moldova
- Norja
- Portugali
- Puola
- Ranska
- Romania
- Ruotsi
- Saksa
- San Marino
- Serbia
- Slovakia
- Slovenia
- Sveitsi
- Tanska
- Tsekki
- Unkari
- Valko-Venäjä
- Viro
Toimituksen hinta ulkomaille GLS:llä on 7,90€. Tarjoamme ilmaisen ulkomaan toimituksen yli 100€:n tilauksille.
Huomioithan, että pidätämme oikeuden muutoksiin postitusten hinnoissa.
Vastaanotettuamme maksusi, varastomme alkaa valmistella tilaustasi. Lähetämme tilaukset 1-3 arkipäivän kuluessa. Viikonlopun tai arkipyhän aikana tulleet tilaukset käsitellään seuraavana arkipäivänä.
Postin ja Matkahuollon pakettien normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää.
Kuljetusyhtiöt eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Etelä-Suomen, Turun ja Tampereen alueella Posti toimittaa paketteja pakettiautomaatteihin myös lauantaisin.
Huomioithan, että kampanjoiden aikana, joulun aikaan, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitus saattaa kestää hieman kauemmin. Jos sinulla on kysymyksiä paketin toimituksesta, olethan ensisijaisesti yhteydessä kuljetusyhtiöön.
Kun tilauksesi on toimitettu, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Viesti sisältää seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin kulkua kuljetusliikkeen omilla sivuilla.
Seuraa Posti- ja SmartPOST -pakettien kulkua Postin seurannasta täältä.
Seuraa Matkahuolto-paketin kulkua Matkahuollon seurannasta täältä.
Jos et ole saanut toimitusvahvistusta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos tuotesivulla on teksti: "Ei varastossa, vain jälkitoimituksena", tämä tarkoittaa, että kyseistä tuotetta on tulossa meille varastoon 1-2 viikon kuluessa. Lisätessäsi jälkitoimitustuotteen ostoskoriin, koko tilauksesi toimitetaan heti, kun kaikki tilauksessa olevat tuotteet ovat saapuneet varastolle.
Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info@bearel.com.
Bearel ei vastaa vahingosta, jonka aiheuttaja on jokin ylivoimainen este. Ylivoimaisena esteenä tarkoitetaan ennalta arvaamatonta tekijää tai olosuhteiden muutosta, johon Bearelilla ei ole vaikutusmahdollisuutta. Bearel on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.
Mikäli sinulla on kysyttävää toimitusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa, voit aina ottaa meihin yhteyttä.
Vaihto- ja palautusehdot
Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme.
Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, emme voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita palautusehtojemme mukaisesti.
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa tilauksesi osittain tai kokonaan. Tarjoamme pitkän, 30 vuorokauden, vaihto- ja palautusajan tilauksesi vastaanottamisesta.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sinettien avaamattomia. Ymmärräthän, että tuotesetit, boksit ja lahjapakkaukset on palautettava kokonaisuudessaan, jolloin setin yksittäisiä tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa tai palauttaa. Jos palautettua tuotetta joudutaan siistimään, pidätämme tuotteen myyntihinnasta 50 % käsittelykuluja.
Ilmoita palautuksesta etukäteen
Jos haluat palauttaa sinulle saapuneen tilauksen, kerrothan palautuksesta meille aina ensin sähköpostitse asiakaspalveluumme: info@bearel.com. Palautuksista ilman ennakkoilmoitusta tai noutamatta jätetyistä paketeista veloitamme käsittelymaksun 6,50€. (Ks. lisätietoa "Noutamatta jätetty paketti" -otsikon alta.)
Palauttaminen on ilmaista ja helppoa – sinun tarvitsee vain pakata tuotteet ja lähettää ne Postin palvelupisteeltä asiakaspalautuksena. Mietithän kuitenkin tarkkaan, sillä turhien palautusten välttäminen säästää luontoa.
Palautettavien tuotteiden pakkaaminen
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, sekä mielellään tilauksen mukana tullut pakkauslista.
Palautettavan tuotteen pakkaaminen on vastuullasi. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.
Palautus Postin toimipisteeseen:
- Kirjoita paketin päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.
- Vie paketti lähimpään Postiin ja kerro tiskillä, että haluat palauttaa paketin Bearelille.
- Saat työntekijältä kuitin lähetyksestä. Säilytä se siihen asti, että olet saanut rahanpalautuksen palauttamistasi tuotteista.
Palautusosoite:
Asiakaspalautus 646146 / Bearel Oy
Tikkurilantie 148 ovet D2-D4
01530 Vantaa
Palautusten käsittely ja rahanpalautus
Kun olet vienyt palautuksen Postiin, se kuljetetaan varastollemme.
Rahapalautuksissa maksupalveluntarjoaja (Paytrail, Klarna tai Paypal) palauttaa summan tilillesi 1-5 arkipäivän sisällä siitä, kun palautus on saapunut varastollemme. Jos et ole saanut rahanpalautusta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.
Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi saapuu meille perille, joten säilytäthän Postilta saamasi palautuskuitin. Joskus palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä saattaa kestää jopa 14 päivää.
Jos saat meiltä väärän, viallisen tai kuljetuksessa vahingoittuneen tuotteen, pyydämme ilmoittamaan siitä meille mahdollisimman pian. Vastaamme kaikkien virheellisten tuotteiden palautuskuluista ja lähetämme sinulle pikimmiten uuden tuotteen tilalle. Jos oikeaa tuotetta ei ole tapahtumahetkellä varastossa, hyvitämme asiakkaalle tuotteen hinnan.
Mikäli jätät tilauksesi noutamatta määräajan kuluessa, se palautuu varastollemme. Otathan meihin yhteyttä, mikäli näin on päässyt tapahtumaan. Hyvitämme tilauksesi loppusumman. Huomioithan, että palautettavasta summasta vähennetään Postin palautuspalvelun käsittelymaksu, 6,50€. Pakettien noutamatta jättäminen aiheuttaa lisäkustannuksia sekä yrityksellemme että luonnolle.
Kanta-asiakkuus
Voimassa alkaen: 24.3.2022.
Kanta-asiakasohjelma tarjotaan Bearelin kanta-asiakkaaksi rekisteröityneille käyttäjille ja siihen voivat osallistua henkilöt, joilla on toimiva puhelinnumero. Kanta-asiakkaat voivat ansaita ja käyttää etuja.
Kanta-asiakasohjelmaan ei voi osallistua, jos lainsäädäntö kieltää sen.
Ohjelmalla ei ole määrättyä päättymispäivää ja se jatkuu toistaiseksi. Bearel voi lopettaa ohjelman milloin tahansa joko ilmoittamalla asiasta sinulle etukäteen tai ilman erillistä ilmoitusta.
Bearel ei anna mitään takuuta tai vakuutuksia ohjelmaan liittyen ja sen ehtoja voidaan muuttaa lakien tai säädösten noudattamiseksi. Osallistumalla ohjelmaan vapautat Bearelin kaikista vaatimuksista tai vastuista liittyen osallistumiseesi ohjelmaan, mukaan lukien muun muassa vaatimukset, jotka liittyvät etujen ansaitsemiseen ja lunastamiseen.
Rekisteröityminen Kanta-asiakasohjelmaan edellyttää, että avaat Bearel-sovelluksen ja luot sen avulla oman käyttäjätilin. Rekisteröitymisessä käytettävä puhelinnumero toimii kirjautumistunnuksena.
Etujen ansaitseminen edellyttää, että kanta-asiakastilisi on voimassa ja osoitat kanta-asiakkuutesi etua kerryttävissä tilanteissa.
Asiakkaita ei automaattisesti liitetä Kanta-asiakasohjelmaan, vaan heidän on rekisteröidyttävä siihen erikseen.
Kanta-asiakasohjelmaan rekisteröityneenä asiakkaana saat viestejä tilin ylläpitoa koskevista asioista sekä muita ilmoituksia. Viestintälupia voi hallita kanta-asiakassovelluksessa.
Kanta-asiakasohjelman jäsenyyttä ei voi siirtää. Olet vastuussa siitä, että tarkistat tilisi säännöllisesti ja sinun on ilmoitettava Bearelille havaitsemistasi puutteista, virheellisistä merkinnöistä sekä muista mahdollisista ongelmista.
Voit tarkastella tietojasi kanta-asiakassovelluksen avulla. Tiedot sisältävät muun muassa jäsentunnuksesi, pistesaldosi sekä pistetapahtumat. Tilin tarkastelu vaatii, että olet kirjautuneena sisään sovellukseen.
Kanta-asiakasohjelman edut on kuvattu kotisivuillamme tarkemmin
Bearelillä on oikeus tarkkailla kaikkia kanta-asiakasohjelman tilitapahtumia. Jos tilillä näkyy merkkejä petoksesta tai väärinkäytöksistä tai muuta epäilyttävää toimintaa, Bearel voi sulkea tai jäädyttää kanta-asiakastilin välittömästi, jolloin voit menettää ansaitsemasi edut ja leimat. Jos olet syyllistynyt vilpilliseen toimintaan, Bearel varaa oikeuden ryhtyä tarvittaessa oikeudellisiin toimiin, ja sillä voi olla myös perusteltu syy takavarikoida toiminnan seurauksena haltuun saamasi edut. Lisäksi saatat olla velvollinen korvaamaan Bearelille aiheutuneet taloudelliset menetykset, kuten oikeudenkäyntikulut sekä vahingonkorvaukset. Et myöskään voi enää osallistua Kanta-asiakasohjelmaan. Vilpillisiksi havaituista tapahtumista poistetaan edut, ja tilisi jäädytetään, jotta sen kautta ei voi enää ansaita tai käyttää etuja. Jos sinulla on huomautettavaa tilin jäädyttämisestä tai etujen peruuttamisesta, ota yhteyttä Beareliin.
Jos kanta-asiakastilisi etusaldo ja ei vastaa ostojasi ja etuihin oikeuttavia tapahtumia, varaamme oikeuden korjata niitä. Jos uskot tilisi joutuneen epäilyttävän toiminnan kohteeksi, ota välittömästi yhteys Beareliin.
Ansaittuja etuja ei saa luovuttaa, myydä, siirtää tai pantata ulkopuoliselle taholle tai toiselle tilille. Sinulla ei ole omistusoikeutta tai muita laillisia oikeuksia etuihin nähden. Olet vastuussa mahdollisista veroseuraamuksista, joita voi liittyä Kanta-asiakasohjelmaan osallistumiseen sekä etuuksien lunastamiseen.
Ansaitut edut ja leimat tulevat näkyviin sovellukseen.
Etujen lunastaminen
Ansaitut edut voidaan käyttää edussa kuvattuun käyttötarkoitukseen aikaisintaan seuraavan ostotapahtuman yhteydessä.
Jos päätät maksuvaiheessa käyttää etuja, ne poistetaan välittömästi eduistasi. Sinulla on velvollisuus varmistaa maksutilanteessa, että etu tulee käytetyksi.
Bearel voi muuttaa tai peruuttaa ohjelman sääntöjä tai sen nojalla myönnettäviä etuja sekä näitä ehtoja milloin tahansa ilman etukäteisilmoitusta. Nämä muutokset voivat vaikuttaa jo ansaittuihin etuihin. Bearel varaa oikeuden lopettaa ohjelman tai minkä tahansa sen osan koska tahansa, joko ilmoittamalla asiasta tai ilman erillistä ilmoitusta, vaikka tällainen lopettaminen vaikuttaisi oikeuteen ansaita tai lunastaa etuja. Bearel ei ole millään tavoin vastuussa asiakkaille arvosta tai eduista, jotka asiakkaat voivat menettää ohjelmaan tehtyjen muutosten seurauksena. Kanta-asiakkaan on tarkistettava ajoittain sovelluksesta, ovatko Kanta-asiakasohjelman ehdot muuttuneet. Jos kanta-asiakas jatkaa ohjelman käyttöä, hänen katsotaan hyväksyneen voimassa olevat Kanta-asiakasohjelman ehdot. Tällöin kanta-asiakasohjelman aiemmat versiot katsotaan mitätöidyiksi.
Näiden ehtojen rikkominen, kuten vilpillinen toiminta, jonka tarkoituksena on väärinkäyttää Kanta-asiakasohjelmaa ryhtymällä laittomiin tai vilpillisiin toimiin, virheellisten tai harhaanjohtavien tietojen antaminen tai niiden antamisyritys, Bearelin harhaanjohtaminen tai etujen/leimojen myyminen, luovuttaminen tai siirtäminen muuten kuin näiden ehtojen mukaisesti tai tällaisen toimenpiteen ehdottaminen voi aiheuttaa sen, että Bearel peruuttaa Kanta-asiakkuutesi ja poistaa kaikki tiliin liitetyt tiedot.
Bearel hyväksyy, että tiettyjen lakien nojalla tuotteiden tai palveluiden tarjoamiseen liittyvissä sopimuksissa on ehtoja ja vakuutuksia, joita ei voi sulkea pois. Ellei muuta mainita laissa, jonka pätevyyttä ei voida sopimuksella sulkea pois tai muokata, Bearel ja sen toimihenkilöt, työntekijät tai edustajat eivät ole vastuussa mistään menetyksistä tai vaatimuksista (mukaan lukien muun muassa välilliset tai taloudelliset vahingot sekä tuoton menetykset), joka on seurausta näiden Kanta-asiakasohjelman ehtojen rikkomuksesta, riippumatta siitä kuka ehtoja rikkoo tai välillisestä menetyksestä tai vahingosta, joka on seurausta Kanta-asiakasohjelmasta, lukuun ottamatta tapausta, jossa menetys tai vaatimus aiheutuu Bearelin tai sen toimihenkilöiden, työntekijöiden tai edustajien vakavasta huolimattomuudesta tai tuottamuksellisesta toiminnasta.
Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakeja. Liittymällä Kanta-asiakkaaksi hyväksyt, että Suomen tuomioistuinten toimivalta koskee sinua. Jos jokin näiden ehtojen säännös on osittain tai kokonaan lainvastainen, pätemätön tai toimeenpanokelvoton, sitä lievennetään siinä määrin kuin on tarpeen, jotta säännös ei enää ole lainvastainen, pätemätön tai toimeenpanokelvoton; ellei se ole mahdollista, asianomainen säännös erotetaan näistä ehdoista ja ehtojen muut säännökset pysyvät voimassa täysimääräisenä.
Näillä ehdoilla säädellään osallistumistasi Kanta-asiakasohjelmaan. Osallistumalla ohjelmaan hyväksyt, että nämä ehdot velvoittavat sinua. Niiden noudattaminen tai muiden ehtojen valitseminen ensisijaisiksi tapahtuu yksinomaan Bearelin harkinnan mukaisesti.
Voimmeko olla avuksi?
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info(a)bearel.com. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-17.